2013. december 13., péntek

Kávé szappan

7:30

Már régóta készítettem mindenféle szappanokat , mikor annak idején végre volt időm átgondolni és összerakni egy igazi jó kis kávészappan receptet .Emlékszem miután elkészítettem ,alig vártam hogy kiszedjem végre a formából  és megcsodálhassam a műremeket. Mikor felszeleteltem ,örömmel láttam hogy a kávézaccdarabkáknak sikerült kis csomókban egyben maradni , nekem tetszik ahogy ilyenformán díszítik a szappant. Az ok ami miatt szerettem volna ha így marad, hogy minél jobban megmaradjon a dörzshatása, bár  a kávészappan egyébként is erős vérbőségfokozó.

Kiváló a bőrre gyakorolt hatása , többek között hatékony a narancsbőr és az öregedő bőr ellen .Legismertebb hatóanyaga a koffein, növényi eredetű alkaloid.Fokozza a vérkeringést és az anyagcserét, tágítja az ereket,méregtelenít , zsíroldó tulajdonságának köszönhetően a kozmetikai alakformáló kezelések kedvelt összetevője , kiváló az arcon, nyakon található zsírlerakódások, szem alatti karikák eltűntetésére , a fakó arcbőr tónusának javítására.

A szappanban található darált kávészemcsék hatékonyan távolítják el az elhalt hámsejteket , a dörzshatás segítségével erősítik a kötőszöveteket és fokozzák a bőr méregtelenítési folyamatát- feszesítik a bőrt.

A szerző:

Szépségterapeuta és sminkmester vagyok, a szappan- és kence készítés tanfolyamok vezetője. Több mint egy évtizede foglalkozom az arcok szépítésével, a szépség szakmával. Évek óta készítek különféle kozmetikumokat amiket a kozmetikus, aromaterapeuta, masszőr és természetgyógyász szakemberek is előszeretettel használnak a munkájuk során.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

© 2013-2014 Kencekonyha. Minden jog fenntartva. Designed by Templateism

Back To Top